Translate

Οικονομία βενζίνης

Sorry, this page is under construction



Δόσεις MPG

Οδηγίες για τη χρήση MPG-CAPS (πρόσθετα για την οικονομία καυσίμου σε δισκία):

Πριν από κάθε γέμισμα πρόσθετο τοποθετείται στο δοχείο, ανάλογα με τον αριθμό των τροφοδοτεί. Μετά από αυτό, γεμίστε το ρεζερβουάρ με καύσιμο.

Η χρήση των MPG-CAPS για το υγραέριο:

Η δόση είναι η ίδια όπως και για τη βενζίνη, αλλά υπάρχει ένα μικρό τέχνασμα που είναι, πώς να προσθέσετε ένα προϊόν με τη δεξαμενή με αέριο. Για να γίνει αυτό, το αέριο στη δεξαμενή έχει εξαντληθεί. Crush ταμπλέτα MPG-CAPS σε σκόνη. Κάντε κλικ πάνω στη βαλβίδα (σφαίρα) δεξαμενή αερίου σας και να συμπληρώσετε τη σκόνη στο εσωτερικό. Προσοχή! Να είστε προσεκτικοί, όπως τα ερείπια της δεξαμενής του αερίου θα απελευθερωθούν. Στη συνέχεια, ξαναγέμισμα δεξαμενή αερίου σας, θα συνδεθεί με το φυσικό αέριο είναι βομβαρδιζόμαστε με ένα μέσο για την εξοικονόμηση καυσίμων. Το αποτέλεσμα είναι εξοικονόμηση έως και 30%.

Δοσολογία για τη βενζίνη και τα πρόσθετα στα δισκία:

Πολλοί λίτρα / Capsule 0,5 g:

40 - 50 l / 0,5 δισκία

80 - 100 l / 1 δισκίο

120 - 150 λίτρα / 1,5 δισκία

160 έως 200 l / 2 δισκία

Μετά τη χρήση 1 - 2 δεξαμενές, μπορείτε να μεταβείτε στο 0,5 δισκία για 45L βενζίνης. Δείτε τον εαυτό σας σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου με το αυτοκίνητο. Σε θερμοκρασίες κάτω από 0 ° δισκίου κατά προτίμηση αλέθεται πριν από την προσθήκη στην δεξαμενή. Χρόνος διάλυσης των δισκίων στους 20 ° - 2-3 ώρες.



Για ντίζελ σε δισκία:

Πολλοί λίτρα / Capsule 0,5 g:

25 έως 30 λίτρα / 0,5 δισκία

50 - 60 l / 1 δισκίο

75 - 90 l / 1,5 δισκία

100 - 120 l / 2 δισκία

Μετά τη χρήση 1 - 2 δεξαμενές μπορούν να στραφούν σε 0,5 δισκία για 30L ντίζελ. Σε θερμοκρασίες κάτω από 0 °, είναι επιθυμητό να διαλυθεί το δισκίο σε ένα μπουκάλι του καυσίμου ντίζελ σε θερμοκρασία δωματίου, κατόπιν χύνεται μέσα στην δεξαμενή πριν από την πλήρωση στις σωστές αναλογίες. Χρόνος διάλυσης των δισκίων στους 20 ° - 6-8 ώρες.

Οδηγίες για τη χρήση MPG-BOOST (πρόσθετα για την εξοικονόμηση καυσίμων σε υγρή μορφή):

Πριν από κάθε γέμισμα πρόσθετο τοποθετείται στο δοχείο, ανάλογα με τον αριθμό των τροφοδοτεί. Μετά από αυτό, γεμίστε το ρεζερβουάρ με καύσιμο.



Δοσολογία για τη βενζίνη και τα πρόσθετα σε υγρή μορφή:

Αριθμός λίτρα / όγκο υγρού πρόσθεσε:

10 l / 1,3 ml

Μετά χρησιμοποιώντας μία δεξαμενή μπορούν να στραφούν σε 1 ml ανά 10 λίτρα. Στην 3η δεξαμενή μπορούν να δοκιμάσουν 0,85 έως 1 ml ανά 10 λίτρα, να ψάξουν για την κατανάλωση καυσίμου. Διαλύθηκαν σε 10 λεπτά.

.
Δοσολογία για MPG-MEGA-ψίχουλα (συνιστάται κυρίως για τα καύσιμα ντίζελ σε πρατήρια μεγάλες ποσότητες):

1 κάψουλα (5 γραμμάρια) για 600 - 750l σε κάθε ανεφοδιασμού. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να MPG, και είναι εγγυημένο ότι θα πάρετε μια αύξηση της τάξης του 7 έως 14% συλλαλητήριο στη μονάδα του καυσίμου (επίσημα στοιχεία για evrobenzinah ΟΕΕ).

Συνιστάται για τον καθαρισμό του συστήματος καυσίμου με τη βοήθεια των MPG-MAX-PRO. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η χρήση του προϊόντος θα πρέπει να συνεχίσει να υποστηρίζει την καταλυτική επικάλυψη. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή τη μοναδική τεχνολογία, θα δείτε μια αύξηση σε χιλιόμετρα ανά μονάδα κατανάλωσης καυσίμου και τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών. Εντούτοις, εφόσον η χρήση άκρο του προϊόντος, η καταλυτική επίστρωση σταδιακά θα διαλύσει, και οι ευνοϊκές στάσεις αποτέλεσμα.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε:

    Περίσσεια δόσεις δεν θα βλάψει τον κινητήρα, αλλά δεν είναι πρακτικό να κάνει - δεν θα σώσει!
    Ικανότητα να κατανοήσετε την τεχνολογία της καύσης θα αυξήσει το ποσοστό της την κατανόησή σας για τη χρησιμότητα αυτού του συμπληρώματος!
    Αν δεν μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε, θα πρέπει να ελέγξετε το αυτοκίνητο, και δεν "απορρίπτει" ένα πρόσθετο με την οικονομία καυσίμου!

Τι θα συμβεί αν δεν υπάρχουν ορατά αποτελέσματα;

    Ελέγξτε την κατάσταση των κεριών. Αν χρειαστεί, ξεπλύνετε το γκάζι και το ακροφύσιο (μετά από 30 - 40tys.km χιλιομετρική χρέωση), αντικαταστήστε τον αέρα και το φίλτρο καυσίμου, λαδιού. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της εξοικονόμησης η μηχανή πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
    Στην δεξαμενή αυχένα έχει μια βαλβίδα (ή πλέγμα). Μπορείτε να ελέγξετε εύκολα αυτό με την εισαγωγή ενός λεπτού σωλήνα από καουτσούκ στο λαιμό της δεξαμενής σε όλη τη διαδρομή. Αν η βαλβίδα είναι παρόν, θα πρέπει να διαλυθεί πρώτα τα MPG-CAPS σε βενζίνη ή πετρέλαιο στο μπουκάλι και είναι έτοιμο να χρησιμοποιήσει το συμπύκνωμα πριν από τον ανεφοδιασμό ή μπριζόλα και χύνεται στο λαιμό της δεξαμενής, και στη συνέχεια ανεφοδιασμό.
    Σύμφωνα με τη δόση (δόση). Σε διάφορες χώρες, η σύνθεση και η ποιότητα του καυσίμου είναι πάντα διαφορετική. Αν το μηχάνημα δεν είναι ένα αποτέλεσμα ή έχει αρχίσει την κατανάλωση καυσίμου - μπορεί να μειώσει τη χρήση των MPG-CAPS για 25 έως 50%, για να διαπιστώσουμε αν τα αποτελέσματα σας βελτίωση. Αν η δεξαμενή είναι 40 λίτρα και είναι γεμάτο, τότε χρησιμοποιήστε ένα 10 με 15 λίτρα βενζίνης, μπορείτε να φτιάξετε απλά βενζίνη σε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ χωρίς MPG-CAPS. Εάν δεν υπάρχουν ορατά αποτελέσματα - λείπει χρήση του προϊόντος για ένα ή δύο δεξαμενές καυσίμου. Στη συνέχεια, χρησιμοποιεί το προϊόν σε χαμηλότερη δόση. Μην άλμα προς τα αποτελέσματα. Προσπαθήστε να οδηγήσετε 400 έως 600 χλμ., πριν καταλήξουμε σε συμπεράσματα, και στη συνέχεια να κάνει την αξιολόγηση.
    Ο θάλαμος καύσης είναι πολύ μεγάλο στρώμα αιθάλης. Κρατήστε τη χρήση των MPG-CAPS. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το MAX-PRO. Καλό θα είναι να κάνετε μια βόλτα σε μια καλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο 300-500 χιλιομέτρων.
    Ρυθμίστε τη βαλβίδα στο αυτοκίνητο. Στον κινητήρα διάγνωση να δώσουν προσοχή στην βαλβίδα. Το γεγονός είναι ότι η MPG-CAPS απομακρύνει επικαθίσεις άνθρακα από τις βαλβίδες, αντίστοιχα, αυξάνει το χάσμα και την κατανάλωση καυσίμου, αν η βαλβίδα ρύθμισης - πρέπει να το κάνουμε αυτό. Να είστε βέβαιος να χρησιμοποιήσει MAX-PRO, γιατί αφήνει μια κατάθεση είναι άνιση, και η διαφορά μπορεί να κυμαίνεται. Ως εκ τούτου την κατανάλωση καυσίμου. Ειδικά, εάν το μηχάνημα είναι σε λειτουργία τον περισσότερο χρόνο στη λειτουργία της πόλης.
    Ελέγξτε τη συμπίεση. Αν είναι ουσιαστικά μικρότερη από την νόρμα, λόγω υπερβολικής απώλειας της θερμότητας και συμπίεσης - το αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα ισχυρό και δυναμική, αλλά η εξοικονόμηση θα είναι.
    Αλλάξτε τη σάλτσα. Μπορεί να έχει ένα ισχυρό καύσιμο Nedolya, ειδικά εάν αισθάνεστε ότι η δυναμική της μηχανής έχει αλλάξει, ή πολύ κακή ποιότητα της βενζίνης. Ελέγξτε Nedolya μπορεί να καλύψει αυτό το γέμισμα 20L. κάνιστρο.
    Σε δεξαμενή σας είναι το νερό. Εάν το νερό είναι παρόν στον πυθμένα της δεξαμενής καυσίμου, MPG-CAPS μπορεί να πέσει πίσω και πέφτει μέσα στην παγίδα, όπως MPG-CAPS είναι πρακτικά αδιάλυτη στο νερό. Η λύση είναι να απομακρυνθεί είτε το νερό, ή διαλύει τα MPG-CAPS πριν από την προσθήκη στην δεξαμενή. Όταν δεν μπορείτε να προ-διαλυθεί η κάψουλα θα πρέπει να συνθλίβονται στο φύλλο χαρτιού και ρίχνουμε στο λαιμό της δεξαμενής, και στη συνέχεια ανεφοδιασμό. Εάν το μηχάνημα έχει γίνει πιο δυναμικά - έτσι ώστε να υπάρχει πραγματικά στο νερό της δεξαμενής, και πρέπει να αφαιρεθεί.
    Λανθασμένη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου. Οι οδηγοί δεν έχουν πάντα μια ακριβή ιδέα για την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου σας. Συνεπώς, η μείωση της κατανάλωσης δεν γίνεται αντιληπτή ως ένα γεγονός. Αν το μηχάνημά σας έχει γίνει πιο ισχυρό, πιο γρήγορα, πιο αθόρυβη και ομαλή να εργαστεί σε κινούμενα οχήματα από το σημείο, και είστε λιγότερο πάτημα του γκαζιού, αυτό σημαίνει ότι οι MPG-CAPS, εργασίας. Μπορείτε να δείτε αυτό στο πίσω μέρος - ένα τρένο χωρίς δεξαμενή 03,02 MPG-CAPS, και την κατανάλωση καυσίμου σας θα είναι και πάλι το ίδιο, δηλαδή, οι μεγάλες (δεν δοκιμάστηκε στην ίδια μηχανή).
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην βασίζεστε σε απόσταση υπολογιστή επί του σκάφους! Είναι καλύτερο να κάνει μια καταγραφή της απόστασης - για το ταχύμετρο και το ποσό των καυσίμων που προστέθηκε. Υπολογισμοί καλύτερο για να κρατήσει γράφω για να σας για να αναλύσει τα αρχεία για να εξασφαλιστεί η θετική έκβαση.
    Επιθετικό στυλ οδήγησης. Εάν αισθανθείτε αυξημένη ισχύ και βελτιωμένη δυναμική επιτάχυνση, αλλά δεν υπάρχει σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου δεν το κάνετε, είναι πιθανόν να οφείλεται σε ένα πολύ επιθετικό στυλ οδήγησης, βαριά κυκλοφοριακή συμφόρηση, ή ακόμη και έρχεται τον καθαρισμό του θαλάμου καύσης, καθώς και την εξοικονόμηση που θα παρατηρήσετε λίγο αργότερα. Μπορεί κανείς να δει, οδήγηση κατά μήκος της εθνικής οδού 100-300 χιλιομέτρων. Το αποτέλεσμα θα εμφανίζεται αμέσως.
    Η χρήση των MPG-CAPS σε ακραίο κρύο. Συνήθως οι οδηγοί δεν λαμβάνουν υπόψη το ζέσταμα του αυτοκινήτου, χειμερινά ελαστικά, ολίσθησης, χιόνι, κλπ. Στη λειτουργία της πόλης, κατά μέσο όρο, στην εξοικονόμηση χειμώνα του 10-15%, και το κρύο ξεκινήσει το αυτοκίνητο 5-7 φορές την ημέρα μπορεί να είναι 5-10%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου